רציתי לישאול האם אני בתור ביתה של אימי יכולה להתמנות לאפוטרופוס לרכושה היא תשושה והמישפט הסתיים ואני רוצה לבקש מהעורך דין שמונה זמני לאפוטרופוס על אימי להעבירו אליי האם זה ניתן וכיצד תודה רבה שושי
מינוי אפוטרופוס על חסוי נעשה על ידי בית המשפט.
משאלתך אני מבינה כי קיים כבר הליך משפטי העוסק בשאלת זהות האפוטרופוס על אמך. לכן, במידה ואת מעוניינת לשמש כאפוטרופוס על אמך, במקום האפוטרופוס הנוכחי - עליך לפנות בעניין זה לאותו בית המשפט, אשר התיק בעניין אמך מתנהל בפניו.
לקבלת המשך ליווי משפטי - הינך מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם משרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדן, במסגרת הבקשה יש לציין את העובדה שישנה בת נוספת שניתקה קשר והיא אינה מגיבה לפניות. ישנה סבירות שבית המשפט יתן צו מינוי זמני גם ללא הסכמה של כל בני המשפחה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה