שלום רב לך! סבי נולד ב1920 בפולין, עלה ב1940 לא שירת בצה"ל. סבי נפטר לפני 8 שנים. בנו (שהוא אבי) שנולד בישראל לאחר שעלה מפולין נפטר לפני כשנה. האם אני גם אהיה זכאי לדרכון פולני?
.png)
שלום רב,
מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית בכפוף ליכולת ההוכחה.
תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוני, מתיאורך עולה שבמועד הקובע 19.01.1951 הסבתא הייתה אשה, בגירה, ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה באותו מועד את אזרחותה הפולנית וכידוע אדם אינו יכול להעביר לצאצאיו את אשר אבד לו עצמו. צר ...
המשך תשובה