אהלן, סבא שלי מצד אמא שלי נולד בפולין ועלה לישראל לאחר מלחמת העולם השנייה, בערך בגיל 10. כמעט כל משפחתו ניספתה חוץ מאמו ז״ל שעלתה לארץ גם. השאלה שלי אם עם מידע כזה יש טעם להתחיל בהליך לקבלת דרכון, כמובן שיש אפשרות למצוא מסמכים שמוכיחים זאת, אבל האם זה רלוונטי בכלל? תודה
בנסיבות שתוארו יש גם יש טעם להתחיל בירור של המסמכים שקיימים בידך ואשר יוכיחו את הטעון הוכחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יונתן, מתיאורך עולה כי סבתך הייתה בעלותה ארצה בגירה. מאחר שהתאזרחה בישראל לפני 19.01.1951 היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית. צר לי....
המשך תשובה