אבי נולד בגרמניה ועלה ארצה בגיל 20.בתי מעונינת לקבל דרכון גרמני.מה עושים
שלום רב,
ראשית עליך לבחון את זכאותו וזכאותכם.
האם אביך היה בעל אזרחות גרמנית או שמא היתה לו זכאות מהוריו, אם לאו. תעודת לידה אינה מספקת לצורך העניין. ככל שידוע שהיה אזרח או הוריו ואין לכם הוכחה לכך יש לבצע חיפוש מסמכים להוכחת זכאותם בגרמניה.
לאחר איתור המסמכים, ככל שיאותרו יש להגיש את הבקשה להוצאת אזרחות.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שהם היו אזרחי גרמניה, וניתן להוכיח זאת (ביכולתי לאתר מסמכים), אזי התשובה ככל שנראה תהיה חיובית. בברכה, איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה