שלום, סבתי נולדה בלייפציג גרמניה ב1933 לאם בעלת אזרחות גרמנית ולאב אשר נולד בפולין (לא ברור לי האם היה בעל אזרחות גרמנית או לא) ב1934 סבתי ברחה מגרמניה עכב השואה. האם אני זכאי לדרוש אזרחות גרמנית?
שלום רב,
בהמשך לתושבתי בשאלה הקודמת, עלי לקבל את תאריכי הלידה של עץ המשפחה.
האם סבתך היתה נשואה בעת הולדת אביך/אמך?
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לפי המתואר, סבך וסבתך היו אזרחי פולין ואביך חרף העובדה שנולד בגרמניה הינו בעל זכאות לדרכון פולני בלבד. אילו היתה לאביך אזרחות גרמנית אז היה לך סיכוי. כרגע לפי המתואר הסיכוי קלוש. בברכה, א...
המשך תשובה