סבי קיבל קיצבה חודשית מביטוח לאומי בגרמניה, לדברי אבי דרכון לא היה לו אך היה אזרח גרמני. כשנפטר לא נשמר אף מסמך למרבה הצער. אחיו המשיך לגור בברלין עד יום מותו. האם על סמך הקיצבה (או בדרך אחרת) ניתן להוכיח את אזרחותו ולבקש אזרחות לצאצאיו?
.jpg)
שלום רב,
ניתן לנסות ולאתר מסמכים המוכיחים את אזרחותו הגרמנית ע"י פניה לארכיונים.
זו תת התמחות שלי. אתה מוזמן לפנות בפרטי.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, זהו אינו המקום לענות על שאלה זו, שכן היא מורכבת מפרמטרים רבים, כגון תושבות, עסקים, השקעות וכו`. אנא פנה לרו"ח שמכיר את הדין הגרמני. בהצלחה, איווה אשכנזי, עו"ד ...
המשך תשובה