לאחר פטירת סבתי מצאתי ברשותה את דרכונה הגרמני, אימי נולדה בדצמבר 1953, לאימי אין אזרחות גרמנית, יש לי סיכויים לקבל אזרחות כזו עפ"י החוק?
שלום רב,
הכלל הוא - ככל שאמך נולדה לאחר אחד באפריל 1953 יש לה ולכם זכות לאזרחות ודרכון גרמניים. בנוסף לכך, יש לבדוק פרמטרים נוספים.
אחרת, זכותכם היא בעקבות הסבא - ככל שהוא היה אזרח גרמני. אם אין הוכחה להיותו אזרח גרמני יש אפשרות לבדוק בארכיונים הגרמניים.
בברכה,
איוה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שהנכם סבורים שסבתכם הינה בעלת אזרחות גרמנית ולא פולנית, הנני יכולה לנסות ולאתר מסמכים המוכיחים זאת בארכיונים הגרמניים. איו זה מתפקידה של השגרירות לעשות זאת. צרו קשר בפרטי. בברכה, איוו...
המשך תשובה