אני רוצה להבהיר: אבי היה בעל אזרחות פולנית אבל מאזור שלזיה, מחבל ארץ בעל תרבות גרמנית. הוא היה דובר גרמנית על בוריה. בגלל היותו נער עובד ששילם בטוח לאומי וגם שרת שירות חובה בצבא הפולני, עד 1941, כשברח מהגרמנים, הוא הוכר כמי שהגיע לו בטוח סוציאלי מגרמניה. האם אני כבתו זכאית לקבל שעור מסוים מהבטוח שלו לאחר מותו?
עקרונית לא. אבל אני צריך לראות ניירת על מנת להיות בטוח .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, בני זוג אינם זכאים בשל היותם נשואים, רק אם באופן אישי יש להם זכאות. לעומת זאת, לך ולילדייך יש זכאות. בברכה,...
המשך תשובה