שלום רב, אבי יליד 1934 גרמניה. סבתי/ אמו בעלת אזרחות גרמנית ויתרה עליה בשל נישואיה לאביו (סבי) בעל אזרחות פולנית. (טרם לידת אבי כמובן) בשנת 1939 עלו לארץ ומעולם לא היתה להם אזרחות גרמנית. האם יש אפשרות לשקול בקשת אזרחות עבורי למרות שאבי נולד לאחר שאמו ויתרה על אזרחותה?
שלום רב,
העניין מורכב - עלי לקבל מידע מדויק יותר ולבדוק ברשויות.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שיש לילדים זכות לקבלת אזרחות גרמנית מתוקף זכותו של אביהם אזי יש להגיש בקשה לאזרחות באותה הדרך שפעלתם בעבר. במקביל יש לחדש את הדרכונים בשגרירות. בהצלחה! איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה