שלום, קיבלתי ויזת סטודנט בגרמניה לשנה, אבל אחרי שמונה חודשים יצאתי את גרמניה למטרת ביקור קצר בארץ. לא הודעתי לרשויות על יציאתי מהמדינה, והביקור בארץ התארך. אני עדיין פה ובקרוב מסתיימת לי הויזה. האם עלולים לאסור עלי כניסה שנית לגרמניה, במידה ולא אגש לדווח על העזיבה שלי עד תום השנה? האם אני מוכרחה לעשות זאת בעצמי, או שאפשרי לשלוח ידיד שלי שנמצא שם בשמי?
לצערי איני יודע לענות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אזרחות גרמנית ניתנת על בסיס "דם" גרמני , ככל שסבא רק נולד בגרמניה ובפועל היה אזרח פולין לדוגמא, אזי אין לו זכאות. חג שמח....
המשך תשובה