שלום, אני מחזיקת אזרחות גרמנית. לילדי יש כרגע אזרחות ישראלית ואמריקאית (מאביהם שהוא אמריקאי). בחידוש הדרכון האחרון שלי נשאלתי מדוע אני לא מוציאה לילדי אזרחות גרמנית, וכשאמרתי שיש להם אמריקאית אמרו לי שזה לא אמור להפריע. עכשיו אני מעוניינת להוציא להם גם אזרחות גרמנית ואשמח לדעת האם זה המצב לפני הגעה לשגרירות. תודה רבה
.jpg)
שלום רב, התשובה שניתנה ע"י השגרירות נכונה, ובלבד שלא התווספו עובדות חדשות שמונעות מהילד קבלת האזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ההליך הינו אותו הליך שאת ביצעת. ככל שתעברו לאירופה, תצטרכו להוציא ויזה לבעלך, ורק בחלוף מספיק שנים הוא יהיה זכאי לקבלת אזרחות גרמנית (במידה ותגורו בגרמניה)....
המשך תשובה