הורי בני 70 ילידי ישראל קבלו דרכון גרמני לאחר שגרו ועבדו בגרמניה באופן חוקי קרוב ל 20 שנה האם אני זכאי לדרכון גרמני ( נולדתי בישראל לפני 50 שנה) תודה
שלום , משאלתך לא ברור אם בעת שנולדת הוריך כבר היו אזרחים אם כן לכאורה הינך זכאי לאזרחות. אם קיבלו אזרחות לאחר לידתך ולא ביקשו גם עבורך אינך זכאי לאזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, משרדנו עוסק באיתור מסמכים. ניתן לאתר (ככל שקיים) מסמך המעיד על אזרחותם של הוריך והוריו ואז ניתן לגשת ולהגיש את הבקשה לאזרחות. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה