שלום, לסבתא יש דרכון גרמני ומסמך המראה על אזרחותה, כך גם לסבא וסבתא רבא שלי. היא לא הוציאה לאמא שלי אזרחות כי באותה תקופה לא ראתה לנכון, היום אני מנסה להתחיל תהליך לזכאות לדרכון, שלחתי לשגרירות מייל עם כל הפרטים והמסמכים, הם שאלו אותי אם גם אמא שלי רוצה להוציא ואם כן למה סבתא שלי לא הוציאה לה ביום שהיא נולדה, אני לא יודעת איך להמשיך מכאן או מה לענות כי הכל זה בהתכתבות המיילים, יש אפשרות לקיים פגישה בשגרירות?
.jpg)
שלום רב,
עלי לראות את ההתכתבות ע"מ להמליץ לך איך להתקדם.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, הזמנים התארכו כתוצאה מעומס רב שיש ברשות הגרמנית, לרבות בשל הברקזיט. הזמנים עלולים להגיע למספר רב של חודשים. בברכה,...
המשך תשובה