שלום, אני (ישראלית) ובן זוגי (גרמני) חושבים לעשות הסכם ממון לפני החתונה. אנחנו חיים בגרמניה וההכנסה היא יחסית זהה (אני עם אזרחות ישראלית בלבד, עם ויזת עבודה בגרמניה), לי יש בית בישראל על שמי. השאלה היא אם עדיף לעשות את הסכם הממון בישראל או בגרמניה? מה המשמעות במקרה של פירוק הקשר? במידה וזה לפי החוק הישראלי- הגט הוא עם הרבנות? (בן זוגי אינו יהודי). אודה להכוונה
.jpg)
שלום רב,
ממליצה לפנות לעו"ד ישראלי המצוי בסוגיה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, משרדנו עוסק באיתור מסמכים. ניתן לאתר (ככל שקיים) מסמך המעיד על אזרחותם של הוריך והוריו ואז ניתן לגשת ולהגיש את הבקשה לאזרחות. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה