שלום, בעלי ישראלי ובידו גם אזרחות ודרכון גרמני מזה שנים רבות (גם לאמו ולסבתו) לי יש אזרחות ישראלית בלבד. האם אנו מוגבלים מבחינת מועד הגשת בקשה להנפקת דרכון/קבלת אזרחות לילדנו? שמעתי דברים נוגדים, מחד נאמר לי כי עלינו להגיש את הבקשות טרם הגעת הילדים לגיל שנה ומנגד נאמר שאין הגבלת זמן. מהו הנכון? תודה
.jpg)
שלום רב,
עדיף שתגישו מוקדם ככל הניתן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אזרחות גרמנית ניתנת דרך קשר דם, למי שהיה או יש לו זכות לאזרחות מתוקף העובדה שהוריו או סבא/סבתא היו אזרחים גרמנים ככל שידוע לך כי הם היו אזרחים, גם אם אין הוכחה אזי ניתן יהיה להוכיח זאת ולהו...
המשך תשובה