לפני מספר חודשים התחתנתי עם אישה שהיא אזרחית גרמניה. יש לי שני ילדים מנישואיי הקודמים. האם אני יכול להעביר להם את האזרחות של האישה. האם זה משנה אם אנחנו רוצים לגור בישראל או בגרמניה מבחינה זו?
תודה על הפנייה.
יתכן ואם יבוצע הליך רשמי של אימוץ, כך ששם האם בתעודות רשמיות יהיה שמה של אשתך, הם יוכלו לבקש.כרגע לא. אם תעברו לגור מספר שנים בגרמניה יתכן ותוכלו לבקש אבל אז תאלצו לוותר על אזרחות ישראלית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, החוק הקל על הדרישות, ברם הכלל נותר על כנו - והוא - זכות מתוקף זכותו של אזרח גרמני - דהיינו, רק אם הוריהם היו גרמנים ואזרחותם נשללה אזי יש לך זכות. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה