שלום, האם בעל אזרחות ישראלית ואירופאית אשר שהה שנה בגרמניה ועבד כשכיר באוניברסיטה חייב לשלם את חלקו הרפואי של הביטוח הלאומי הישראלי כאחוז ממשכורתו בגרמניה עבור הביטוח בארץ, אם לא שילם האם הביטוח ידרוש זאת רטרואקטיבית עם חזרתו לישראל?
.jpg)
שלום רב,
הפורום אינו מעניק יעוץ בסוגיות אלו. אנא פנה לעורך דין ישראלי שעוסק בנושא.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב ומזל טוב, ההליך הינו הליך זהה להוצאת האזרחות שלך, לרבות הגשת בקשה, הגשת תעודת לידה ותעודת נישואין וכו`. ככל שתזדקקי לעזרה את מוזמנת לפנות בפרטי. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה