שלום, שמי אבי ואני בן 22. חברה שלי מזה 4 שנים בת 23 ויש לה אזרחות גרמנית. רציתי לשאול אם יש אפשרות כלשהי שאני יוכל לקבל אזרחות גרמנית גם או לפחות אישור עבודה אירופאי?? גם אם זה דרך נישואים וכדומה תודה רבה מראש.
במידה ותינשאו ותעברו לחיות באירופה , תוכל לקבל אישור שהיה /לימודים/עבודה אבל אזרחות רק לאחר מספר שנים שתחיו שם ותצטרך לשם כך לוותר על אזרחות ישראלית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אכן, ניתן לאתר מסמכים או פרטים חסרים. זהו שירות שניתן על-ידי. הצעת מחי הינה טלפונית. כיום הליך ההוצאה הוא בין שנה לשנתיים מיום הגשת המסמכים. בברכה,...
המשך תשובה