שלום, בחור ששרת בקבע שנה בגין הכשרה צבאית (בין השנים 2000 ל2012 שבהן היה צריך לקבל אישור מהגרמנים, הוא לא ידע ולא קיבל), האם עכשין אחרי שהחוקים השתנו, יוכל להגיש בקשה חדשה לדרכון והדבר יאושר לו?
לדעתי לא יאושר לו דרכון חדש, בד"כ דורשים שיוותר על אזרחותו ויבקש מחדש.
מומלץ לפעול בזהירות ותוך יעוץ מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אזרחות גרמנית ניתנת על בסיס "דם" גרמני , ככל שסבא רק נולד בגרמניה ובפועל היה אזרח פולין לדוגמא, אזי אין לו זכאות. חג שמח....
המשך תשובה