איווה שלום, סבתה של אמי מצד אבא נולדה בברלין ואחזה באזרחות גרמנית, בשנת 1939 עלתה לארץ בעכבות השואה על מנת להינצל. בעת העלייה נלקחה לה האזרחות. לאחר מספר שנים התחילה לקבל רנטה משלטונות גרמניה עד מותה. האם ישנה דרך שאני אקבל אזרחות גרמנית על סמך הנ"ל?
עומר שלום,
מאחר ומדובר באמא של אמא, אזי עלי לבדוק עמך מספר פרטים מדויקים, על מנת ליתן לך תשובה חד משמעית, עלייך ליצור קשר בפרטי או עם משרד עו"ד שעוסק בתחום.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, מאחר ולא הייתי מנהלת הפורום בשנת 2012 איני אחראית לתשובה. בדוק בבקשה באתר שגרירות גרמניה מהם המסמכים הנדרשים, מעבר למה שהוא רשם. בהצלחה. איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה