היי , כבר כמה חודשים אני סובל מכאבים ביד שמאל באזור האגודל . לפני כמה חודשים הייתי אצל אורתופד והוא נתן לי זריקת קורטיזון . היום לאחר כמה חודשים התופעה חזרה והאורתופד המליץ על ניתוח . אני איש מחשבים ועובד בהייטק קרוב ל13 שנה . האם אני יכול להגיש תביעה על מחלת מקצוע ? תודה מראש ,שלום
שלום רב,
בכל המקרים שאותם אני מכיר ואשר נידונו בבית הדין לעבודה, לא נמצא קשר סיבתי בין התפתחות אצבע הדק לתנאי עבודה כאלה ואחרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי, לרוב אנשים שחלו בהפטיטיס מסוג B חלו בעקבות עבודתם בבתי חולים, מרפאות, או במקומות עבודה בהם באו במגע עם הפרשות של אנשים חולים, עשויים להיות מוכרים כנכי עבודה. בברכה, אורן מעוז. עו"ד. ...
המשך תשובה