שלום, אנחנו גרים קומה אחרונה בבניין משותף שגגו שייך לכל הדיירים (8 דיירים סה"כ). יש לנו רטיבות נוראית מהגג, עשו איטום של הגג לפני כ- 4 שנים אך לא סיימו את העבודה עקב חוסר תקציב. עכשיו אנחנו הבאנו הצעות מחיר לסיום העבודות ותיקונים שיש לעשות- הדיירים אינם מוכנים לשלם על זה. הם רוצים את הקבלן שלא סיים את העבודה ועבודתו שהייתה לקוייה. אשמח לדעת מה עושים במקרה כזה? תודה
סיכסוכי שכנים. מה שעליכם לעשות הוא לפנות להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שיגיש תביעה מתאימה. האחריות והאשמה היא גם על בעל הדירה וגם על ועד הבית לכאורה. עניין מורכב. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה