לעו"ד שלום, אתמול נפל שכן במדרגות. הדייר שנפל פונה באמבולנס השכן החליק משלולית מים שכנראה השאירה העובדת ניקיון. אין לבניין ביטוח ולא הסדר לעובדת במוסד לביטוח לאומי. מה צפוי להתרחש מהדייר שנפל. האם מלחמת עולם ותביעה כספית? תודה רבה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן צריך את האשור שלכם ואם יגיש בקשה להיתר אז ייתכן כי תועבר לתגובתכם ואז תוכלו להגיב. אם אתם רואים שהוא עומד להתחיל בבניה פנו מיד להפגש עם עו"ד ואציע כי כבר כעת תפגשו עם עו"ד כדי שיבדוק וינפיק מכתב הת...
המשך תשובה