שלום, השכן בקומת קרקע מסרב לאפשר הקמת מעלית ודורש "פיצוי" גבוה עבור הסכמתו, שהכרחית לצורך השגת רוב נדרש. מצד שני, הוא הפך את המחסן שלו, ללא היתר, לדירת מגורים ומשכיר אותה. האם כדאי לאיים בתלונה לעירייה על המחסן אם לא יסכים למעלית, או שזה נחשב סחיטה?
נפרדים לחלוטין. השכרת מחסן היא אסורה וגם בעניין המעלית ניתן לטפל. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דין שאסר על דייר לעשן. ראשית צריך להנפיק לשכן באמצעות עוד מכתב התראה אחרון. למטרה זו כדאי לפנות ולהיפגש עם עו"ד אצלו במשרד. ...
המשך תשובה