כבר למעלה משנתיים לאחר שהבאתי מודד שקבע חד משמעית כי יש להזיז את הגבול ביני לבין שכני ב 20 ס"מ לכיוון החצר של שכני,שאני ושכני במצב של סיכסוך וכל פנמיותי להבאת מודד המוסכם לשנינו ושנחלוק את עלותו עולה בתוהו .לאחרונה חיבל תוך הזזת אנטנה של יס חברת הכבלים ממקומה כי טוען שהיא בשיטחו וכן פרק גדר ארעית בגודל של מטר שבניתי מבלוקים על הגבול בינינו וכל זה בחשכת ליל ץ מעשה וולגרי וברוטלי זה גרם גם לנזק לגינתי וכמובן לאנטנה של יס . אינני מאמין בביריונות וכוחנות אך הבנתי כי אם אתלונן במשטרה המשטרה לא תעשה כלום בעניין כי אין אלימות פיזית. מה עלי לעשות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הטרדה מאיימת. איני סבור כי מחלקת הרווחה היא היעד המתאים לקבלת תלונות מסוג זה אבל ייתכן ואני טועה. אם בכל זאת החלטתם לפנות לרווחה, יש לפרט בזהירות על מה אתם מתלוננים על מנת שחלילה לא תחשפו עצמכם לתביעת...
המשך תשובה