שלום, ישנו דייר אשר מחנה את רכבו במעבר לחצר לפי מסמך שנימצא אצלי מ-92 ושיחה עם אגף התנועה בעירייה אין אישור לחנות במקום הדייר מתעלם וממשיך לחנות פגע בחומה של הביניין כי הפריע לו לחניה ושם בריזנט במקום מה באפשרותי לעשות לפי החוק?? תודה
המשותף הינה אסור. ניתן לנקוט בהליך משפטי. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי שתיארת הענין אינו חוקי אך כדאי שתפני להפגש עם עו"ד שאף ינפיק מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה