שלום, יש לי חניה פרטית והשכנה שלנו מלמעלה חסמה לי אותה מספר פעמים ולאחר שביקשתי שתפסיק כי אני לא מצליחה לצאת ככה עם הרכב, היא הפסיקה והיום שוב חנתה שם. בניסיון נואש לצאת לעבודה ואין לי מושג איפה לחפש אותה, שרטתי את כל הצד של הרכב על העמוד. צילמתי הכל כמובן , יש סיכוי לתביעה מוצלחת?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מכתב התראה שבו בין היתר יוזהר השכן לבל יעז לשנות את המצב הקיים. אם אתם רואים שהוא ממש מתחיל בעבודות כלשהן של שיפוץ, עליכם לפנות במיידית להיפגש עם עו"ד כדי לעתור לצו מניעה בהול ודחוף. אל תסכימו לשום דב...
המשך תשובה