שלום , האם וכמה ( ב% ) צריכים לשלם דמי ניהול החנויות בקומת קרקע של בניין משרדים בעל 4 קומות בסה"כ? אציין כי מערכות כיבוי האש ומערכת האתראה על גילוי אש משותפת לכל הבניין כולל החנויות ובנוסף יש ממ"ד בקומת הקרקע השייך לחנויות (הכניסה אליו מלובי הכניסה למשרדים) . תודה
.jpg)
מוגזמת ולכן כדאי שתפני להפגש עם עו,ד שיעיין במיסמכים ויבדוק האם בכלל יש צורך בשיפוץ ובמה מדובר ומהם זכויותיך וחובותיך ...
המשך תשובה