שלום רב, שכן בדירת גן התקין שמשונית מתחת לחלון המטבח שלי כדי להימנע מלכלוך של שכנים וצואת יונים . מה שקרה שכל הלכלוך מצטבר על השמשונית ולמעשה עבר להיות ממש מתחת לחלוני. האם חוקי? אם כן , באחריות מי לדאוג לניקיון שכן מדובר בצואת יונים שמהוות מפגע תברואתי. תודה מראש

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן צריך את האשור שלכם ואם יגיש בקשה להיתר אז ייתכן כי תועבר לתגובתכם ואז תוכלו להגיב. אם אתם רואים שהוא עומד להתחיל בבניה פנו מיד להפגש עם עו"ד ואציע כי כבר כעת תפגשו עם עו"ד כדי שיבדוק וינפיק מכתב הת...
המשך תשובה