היי, בניין כלשהו בו עברתי הבחנתי במצלמה שבסוף התבררה כחיישן תאורה, בכ"מ זה סוג של חיישן שעושה 360 סה"כ סובבתי אותו כדי כביכול להפוך את המצלמה עם העדשה כלפי המקום הנכון. הבעלים טוען שנגרם נזק ומישהו הגיע כדי לתקן אותו, דרש שאשלם 250 שקלים על בדיקת הטכנאי לא סירבתי שילמתי לו, ועכשיו הוא דורש ממני גם מע"מ. האם בכלל הוא יכול לדרוש ממני לשלם את המע"מ שהרי הוא מזדכה עליו?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה