שלום, יש בבעלותי דירה בקומה אחרונה, לאחרונה התחילה נזילה מהתקרה ועלינו לתקן את הגג. אין ועד בית בבניין והשכנים לא משתפים פעולה. איך עלינו לפעול? אם אנחנו מתקנים רק חצי גג האם רק הדיירים שמתחתינו צריכים לשלם או כל הדיירים בבניין?

תביעה מתאימה לרבות למנוי ועד בית. אין כזה דבר לתקן חצי גג. כל בעלי הדירות חייבים להשתתף בתיקון הגג כולו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבנין למשל כמו מעלית או חדר מדרגות, אז הוועד צריך לתקן ולשלם, אבל אם הליקוי הוא ברכוש פרטי של דירה מסויימת הרי שבעל הדירה צריך לשלם כי זה לא קשור לבניין עצמו אלא לרכוש פרטי. ...
המשך תשובה