שלום רב אנחנו גרים בבית משותף רב קומות ושכן הגר בקומת קרקע סגר את הדלת כניסה לביתו שבקיר חיצוני במקומה הציב חלון ופתח כניסה אחרת מקיר חיצוני אחר לרבות יצירת כניסה חדשה דרך פתיחת פתח בגדר ההיקפית של הבנין כמו כן הרס קיר תמך פנימי ללא קונסטרוקטור ללא הודעה או הסכמה מדירי הבנין מה ניתן לעשות ? אודה להכוונה

להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שימוש ולהעביר לאחר ולכן כדאי שתפגשו עם עו"ד כדי להגיש תביעה נגד המהנדס ו/או השכנה להשתתפות או החזר שכר הטרחה ששילמתם למומחים אילו. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה