שלום רב אנחנו גרים בבית משותף רב קומות ושכן הגר בקומת קרקע סגר את הדלת כניסה לביתו שבקיר חיצוני במקומה הציב חלון ופתח כניסה אחרת מקיר חיצוני אחר לרבות יצירת כניסה חדשה דרך פתיחת פתח בגדר ההיקפית של הבנין כמו כן הרס קיר תמך פנימי ללא קונסטרוקטור ללא הודעה או הסכמה מדירי הבנין מה ניתן לעשות ? אודה להכוונה

להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היא שמירת המצב הקיים להבדיל משידרוגים, הרי שההחלטה התקבלה כדין וזה אומר שכל בעלי הדירות חייבים להשתתף בעלויות. בברכה, משרד עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה