שלום לך התברר ששלושת (3) הנציגים כבר 8 חודשים לא משלמים לקופה המשותפת הם אומרים שהם מקדישים זמן מאמץ לעבודה בבניין אני יכול לדווח לביטוח לאומי ומס הכנסה על רווחים מהצד וצבירת הון שחור כדי שישלמו כנדרש וכחוק לפחות לקופה הציבורית? תודה לך

נפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה