שלום רב. פספסתי בתשלומים של ביטוח לאומי עבור עוזרת הבית שמועסקת אצלי את חודשים 01-05/2016. מה הפרוצדורה לתשלום? האם נדרש לערב עורכי דין או רק למלא את הטפסים של ביטוח לאומי? היא מועסקת אצלי ברצף מאז 03/2015 ויש תשלומים עבור כל החודשים למעט אלה שצויינו. תודה מראש גלי כץ
השאלה מה דיווחת לביטוח לאומי תחילת העסקה ?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר