שלום, חברה (שותפות) הפכה לחברה בעמ, כל הזכויות של העובדים : שכר, פנסיה, חופש מחלה וכו, ממשיכים כמו שהיו. לצורך הפנסיה נאמר לי על ידי חברות הביטוח שיש להצטייד באישור מס הכנסה. איך עושים זאת בפועל? פשוט ניגשים לפקיד השומה עם רשימת העובדים? יש טופס שצריך למלא? תודה
פנה לרפואה החשבון שלך , בפועל כלפי העובדים יש התחייבויות שעליכם לעשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
053-6263644
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי סוזי, אין מניעה לדרוש מעובדת בהיריון לעבוד עבודה מלאה מהבית, בעיקר אם זה נעשה בהסכמה, והעצה שלי היא לשתף את העובדת בחשש ולסכם עימה את התנאים מעתה ואילך. גם אם לא תהיה הסכמה, כל עוד שכרה לא נפגע, ...
המשך תשובה