שלום רב. כמעסיקה אני מקפידה על זכויותיהם של עובדי קטנה כגדולה. הן באשר לתשלום, זכויות סוציאליות קרן פנסיה והן גם ביחס קשב וכל מה שאני חושבת שאני יכולה כדי לתת לעובדי תחושה שהם במקום טוב. אני תוהה אשר לחובת העובד בכמה סוגיות. 1. איבוד אביזרים שהוא מקבל ממני לצורך העבודה. 2. טעויות, או גרימת נזק גם אם לא במכוון. אני עובדת עם הצוות שלי בבתים של אנשים פרטיים. מנסה להבין אם למשל ראש צוות שכח לגבות תשלום מלקוח , או עובד שבר משהו -כי עבד שלא לפי הוראות (למזלי זה כמעט לא יקרה) או שמשהו נשכח ולא טופל, ועלי לפצות את הלקוח.האם לעובד צריכה להיות אחריות שיכולה להתבטא בקנס?
אין לך זכות לקנוס את העובד. אם גרם נזק את יכולה לדרוש ממנו את תשלום הנזק ואם לא יסכים לתבוע אותו .
כמובן, שניתן להסדיר את היחסים ורצוי, בחוזה עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין מיכל בלום
053-6243230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
התשובה לשאלה תלויה באופי המעסיק והאם מדובר במעסיק ציבורי (תחת משרד החינוך או רשות מקומית) או מוסד מוכר או האם מדובר במוסד פרטי....
המשך תשובה