שלום , אני בן 22 ולאחרונה ניהלתי קשר עם קטינה בת 13 . הקשר היה באינטרנט בלבד ובהסכמה . הורי הנערה התלוננו והמשטרה הגיעה אלי והחרימה לי את המחשב לבדיקה . כמה זמן הם יכולים להחזיק בו ? כבר עבר חודש וחצי כדאי לי לפנות אליהם ? או להמתין שהם יצרו עימי קשר
שלום
מומלץ שתפנה לעו"ד פלילי שיוכל לענות לך על כל השאלות לאחר שילמד את פרטי המקרה .
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אני יכול להציע לפנות בנושא למשטרה ולהתלונן על אונס. כמו כן, באפשרותך להגיש תביעה אזרחית על האונס שהיה. מעבר לזה תחשוב על העובדה ביכולתך למנוע אונס של ילדים נוספים. ...
המשך תשובה