שלום , אני בן 22 ולאחרונה ניהלתי קשר עם קטינה בת 13 . הקשר היה באינטרנט בלבד ובהסכמה . הורי הנערה התלוננו והמשטרה הגיעה אלי והחרימה לי את המחשב לבדיקה . כמה זמן הם יכולים להחזיק בו ? כבר עבר חודש וחצי כדאי לי לפנות אליהם ? או להמתין שהם יצרו עימי קשר
שלום
מומלץ שתפנה לעו"ד פלילי שיוכל לענות לך על כל השאלות לאחר שילמד את פרטי המקרה .
עו"ד דורון ויינרייך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה למה אתה גורם הרגשה לא נעימה בפועל. יכול להיות שמדובר בפעולות לא תקינות ויכול להיות שמדובר בפעולות לגיטימיות או סבירות. ניתן לשמוע מה הדבר ולפעול לתיקונו במידת הצורך. ניתן גם לפעול משפטית ככל שלא...
המשך תשובה