שלום אני עובדת כבר 7 חודשים בעבודה והמנהל שלי ממש מטריד אותי מינית עד שלפני שבוע זה היה בלתי נסבל ופניתי למנכל העבודה ולמשטרה...מנכל החברה לקח אותי לשיחה וטען שאני והמנהל לא יוכולים לעבוד ביחד בעיקבות מה שקרה (כי המנהל טוען שהכל בהסכמה) אז אולצתי לעזוב את מקום העבודה אבל המנכל אמר לי לשבת בבית שבוע וזה בתשלום ובמקביל הוא ימצא לי עבודה אחרת (כי הוא כוח אדם) האם יש לו זכות לפטר אותי יש לי פחד שהוא לא מתכנן עלי משהו בעיקר בגלל שאני בהריון???
שלום רב,
ראשית, עקב העובדה שמדובר בהטרדה מינית והמשטרה כבר מעורבת חשוב שתפני לייעוץ מקצועי .
שנית, לעניין איסור פיטורין עקב הריון- יש איסור לפטר אותך, אומר בזהירות שחייבים לפעול בזהירות ועפ"י חוק, לפנות לתמ"ת אם יש צורך וכו' - ולכן לקבל ייעוץ מקצועי וזאת על מנת שלא תפגעי בזכויותיך .
שיהיה בהצלחה - עו"ד מיכל קמחי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גם לחיצת יד בנסיבות מסויימות יכולה להתפרש באופן של הטרדה מינית - תלוי באופן שבה הלחיצה נעשיית. הרי ליטוף של היד ומישושה איננה לחיצה רגילה אלא יכולה להוות סוג של הטרדה פיזית. ...
המשך תשובה