במידה ושילמתי ארנונה לאחר נניח 4 ימים מיום התשלום המקורי. איך מחושב הריבית/הצמדה על הסכום? בנוסף האם הרשות מחוייבת להודיע לי בחשבון הבא על יתרת החוב שנצבר? או שהיא יכולה לחכות שזה יצבטר לסכום "משמעותי" נניח 250 שח ורק אז לדרוש וכמובן שבינתים הכל צובר ביבית והצמדה? כמו שחברת החשמל שולחת בדיווחים שלה ששולחת בחשבון הבא עם הפרשי ריבית של 0.68 נניח תודה
הריבית על תשלומי פיגורים קבועה בחוק
הנתונים שמסרת לא מספקים להשיבך
במידה והנך מעוניין אתה רשאי לפנות אליי לקבלת ייעוץ משפטי
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בהמשך לפנייתך להלן מספר תשובות: 1. אכן ראיתי שהיה קיים חוק עזר תיעול שבוטל משנת 1995 אבל כרגע לא הצלחתי למצוא את הנוסח 2. השאלה מתי מהנדס העיר הכריז על עבודות תיעול ברחבי העיר- ניתן לבקש את...
המשך תשובה