שלום רב, לפני מס' חודשים נטש השוכר לו השכרתי את הנכס, באמצע תקופת השכירות וללא הודעה מוקדמת, וכמובן שהותיר אחריו חוב. בנוסף, העיריה העבירה את חיובי הארנונה בחזרה על שמי, על סמך הצהרת השוכר כי עזב את הנכס. על כך קיבלתי הודעה מהעיריה רק בדיעבד. נאמר לי ע"י העיריה שלפי החוק, הצהרת השוכר מספיקה בכדי להעביר את החיובים בחזרה על שם הבעלים, ואין הם חייבים לקבל אישור ממני. באיזה חוק מדובר? האם הוא אחיד לכל העיריות, והיכן אפשר לעיין בו?
לי אור שלום
שינוי מחזיק בדיעבד על יי העיריה אינו חוקי
אי לכך ממליץ לקבל ייעוץ משפטי ות רשאית לפנות אליי בעניין תוך הצגת כל העובדות
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. מי הפקיד את הסכם השכירות בעיריה? ב. מה כתוב במסמך סיום שכירות לגבי מי מודיע לעיריה? ג. האם לאחר שעזבת החנות הייתה מושכרת למישהו אחר? ד. האם הודעת לבעל הנכס על חיובים אלו? על פי תשובות לשאלות אל...
המשך תשובה