שלום רב אבי בן 85 מתגורר בחודשים האחרונים במוסד סיעודי אחרי ניתוח ודירתו עומדת ריקה. הגיע מכתב שעליו לשלם היטל ביוב על עבודות פיתוח שעשו בבניין. האם הוא חייב בתשלום ההיטל? תודה
היטל ביוב הן חיוב שנדרש מבעלים של נכס ללא קשר באם נעשה בו שימוש. יחד עם זאת יצוין כי היטל ביוב משולם רק פעם אחת ויש לבחון אם זה לא חויב בעבר (בהכרח במועד הוצאת היתר הבניה נדרש חיוב בהיטלים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לצורך מתן תשובה חשוב לדעת כמה פרטים: 1. האם השוכר היה רשום כמחזיק? כלומר הוא קיבל את חשבונות הארנונה ולא שילם ואז על הרשות המקומית לגבות ממנו את התשלום. אציין כי בעת מכירת נכס הרשות המקומית מנסה לגב...
המשך תשובה