דירה שהיתה בבעלותי לפני שנתיים, מאז מכרתי אותה ואני גרה בדירה אחרת באותה עיר. קיבלתי הודעה על חיוב בהיטל ביוב על תקופה שאני כבר לא גרתי בדירה ולמיטב ידיעתי הרוכש עוד לא נכנס. כמו כן ההודעה הגיעה ביום בהיר ללא התראה, שנתיים אחרי שהוטל ההיטל הזה. איך אפשר לפתור את זה יש מקום לערער?
ניתן לערער אך קשה להנחות הואיל וחסר מידע רב (האם החיוב הוטל על ידי תאגיד או על ידי עירייה/מועצה) האם זה חיוב בגין צריכה או תשתיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. השאלה אם הכתבות אליה שלחו את החיוב הייתה מעודכנת במשרד הפנים. כי זה לא חשוב שעזבת את אותה דירה.מה שקובע זו הכתובת במשרד הפנים ב. הוצאה לפועל היא כמו פסק דין אבל השאלה מתי פתחו את התיק בהוצאה לפועל...
המשך תשובה