יש לי בעיות עם העירייה והארנונה. הבית שלי עכשיו בשיפוץ עד מצב שלד וזה כבר שנתיים ככה. הם שולחים לי חובות. אני אומר שאני לא משתמש בבית. אמרו לי שעשו לי הנחה. האם אני צריך לשלם? ואם כן, כמה הנחה צריך לעשות לי על אי שימוש?
חמזה שלום
יש הבדל ביו נכס המצוי בשיפוצים לבין נכס שעדייו לא נחשב בניין לצורך חיובו בארנונה.
במידה ונכס מצוי במצב שלד לא ניתן לחייבו בארנונה
לצורך בדיקה מקיפה וספציפית של עניינך הנך רשאי לפנות אליי טלפונית
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי, מגיע לאחיך הנחה אם הוא רשום כמחזיק (שוכר) או בעלים של נכס. לא ברור האם יש לו נכות של אובדן כושר עבודה שאז ההנחה יכולה להגיע ל-80% או נכות רפואית שאז ההנחה המקסימלית היא 40%. בכל מקרה אם שניכם מ...
המשך תשובה