נשלח אלי חיוב ארנונה על דירה שמכרתי בשנת 2009 לפני 14 שנה. מה אפשר לעשות?
על פניו נראה כי מדובר בחוב שהתיישן (אם בכלל קיים כזה) אם כי צריך לראות מה היו הליכי הגביה. אין להתעלם מדרישה זו הואיל ויתכן מאוד כי יינקטו כעת הליכי גביה מנהליים (עיקולים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברמלה לא משלמים על מרפסות פתוחות לא מקורות. העיריה פרסמה כבר בשנת 2019 את עמדתה בקישור https://ramle.org.il/uploads/n/1661159581.3358.pdf יש שם תנאים מתי לא מחייבים בארנונה המקור בסנטף...
המשך תשובה