שלום, בבעלותי דירה בירושלים המושכרת. לשוכרים ישנה הנחה בארנונה בשיעור של 80%. כעת אנו עומדים להוציא מרפסת לדירה והבנתי שישנה הנחה באגרות לפי שיעור ההנחה בארנונה, האם הזכאות להנחה נחשבת לפי תשלום ארנונה בפועל (ע"י הדייר) או על פי שיעור ההנחה של המשכיר?
שלום
הזכאות להנחה תמעד נבחנת לגבי המחזיק בפועל הנכס. במקרה שלך השוכר
בברכה
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנונה משולמת על כל נכס. ניתן לקבל פטור מארנונה לנכס עיק מאדם וחפץ(כולל ריהוט) למשך חצי שנה פעם אחת בחיי נכס לכל בעלות. אופציה חרת- נכס לא ראוילשימוש- הרוס/עם בעיות בטיחות וכו...
המשך תשובה