במשך כעשרים שנה אנו מעבדים קרקע חקלאית שנמצאת בבעלותה של עיריית רמה"ש. היום נדהמתי לגלות שהשטח המופיע בארנונה (15 דונם) גדול בהרבה מהשטח כפי שמופיע בטאבו (4.2 דונם). מהי חובת העירייה לגבי החזר רטרואקטיבי? האם 7 שנים? יותר? פחות? אשמח גם לקבל הפנייה לחוק המדוייק כדי שאוכל לציין זאת כשאני פונה אליהם בדרישה להחזר. תודה רבה, מיכל
מיכל שלום
ראשית, בהחלט במקום בו העיריה טועה עליה להשיב כספים ששולמו ביתר שלא כדין.
יחד עם זאת, על מנת לבחון לגבי איזה תקופה יוחזרו תשלומים ששולמו ביתר, יש לקבל מידע מה מקור הטעות (גודל שטח, סיווג וכד) ופרמטרים נוספים.
אי לכך, יש לשקול קבלת יעוץ משפטי בעניין.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון צריך לבדוק האם שולם בעבר עבור אותו נושא- למשל סלילת כבש או תיעול והאם נוספו שטחים לדירה מאז ששולמו. לכל רשות יש את חוקי העזר שלה לגבי ההיטלים וחשוב גם לבחון משפטית את נוסח חוק העזר. תקיפת הו...
המשך תשובה