האם בית דין לתביעות קטנות היא הערכאה המתאימה להגשת תביעה בעניין הנחה בארנונה ? כמובן לאחר ששולמה כל הארנונה השנתית .
שלום
ברוב המקרים בית משפט לתביעות קטנות לא ידון בענייני ארנונה, אם כי אין לכך תשובה מוחלטת.
אי לכך, אני מציע לפנות לקבלת יעוץ משפטי בעניין וזאת לאחר מסירת כל המידע הרלבנטי.
בברכה,
רונן צרפתי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון לתאגיד יש בעיה לממש את דרישת החוב וייתכן והדבר בוצע רק לידיעה. קיימת התיישנות לאחר 7 שנים אם לא נעשה שבר . אם זו הודעת דרישה בלבד ללא איום בעיקול או פעולה משפטית אז אינכם נדרשים להגיב. אם מ...
המשך תשובה