קנינו דירה לפני שנה ובה דיירת המתגוררת 15 שנה , הדירת בסדר גמור ואפשרנו לה להישאר ולהמשיך בחוזה חדש אותו כתבנו ,לאחרונה התברר שיש חוב ארנונה אדיר על שמה (70 אלף) וחשבון הבנק שלה מעוקל ( היא משלמת לנו במזומן כמו שעון) האם הדבר יכול איך שהוא לפגוע בנו כבעלי הנכס? האם לפנות אותה בסיום החוזה הקרב בגלל זה? תודה רבה
גל שלום,
יש לבדוק בחוזה אם אתה רשאי לפנות אטותה בשל כך
בכל מקרה אי תשלום ארנוטנה עלול ליצור לך בעיה כשתרצה למכור את הנכס ותצטרך להביא אישור ארנונה. או אז על פי הדין מאוד יכול להיות שאתה תחויב בסכום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לשאלתך יש להגיש השגה כדי לחלק את הסיווגים 2. הסיווג כמוגרים יינתן אם יוכח שגם גרים במקום ואולי גם רשומים כתושבים עם כתובת רשמית באותו מקום 3. ההלכה היא שנכס גדול ניתן לפצל ולגבי נכס קטן פחות נהוג...
המשך תשובה