אנו גרים בבניין ומולנו התחילו לבנות מתחילת השנה. מתוכנן לבנות4 מגדלים, משך הבנייה 8 שנים אנו סובלים מאבק רעש ועומס ברחוב של משאיות. שאלתי האם מיגיע לנו הנחה בארנונה
רחלי שלום,
ככל שהדירה עצמה ראויה למגורים עלייך לשלם ארנונה.
ייתכן עם זאת כי יש לך זכות תביעה כלפי הקבלן הבונה על מטרדי רעש וכו'
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. עליך להגיש השגה בתחילת שנת 2026 על גודל הנכס. אבל לדעתי פשוט תבקש קודם את המדידה של העירייה ותראה מה שגוי אצלם ואולי כלולה שם גם המרפסת שבכלל אין לך והכל שגיאה אחת גדולה. 2. אם השגיאה נמצאת אצל הע...
המשך תשובה