שלום רב, אנחנו רוצים לבנות תוספת לבית קיים, כמובן נתחבר לביוב שלנו הקיים המועצה המקומית מבקשת שנשלם היטל פיתוח (היטל הקמת ביוב). לדעתנו זה לא נכון כי שילמנו בזמנו על הקמת הביוב ואיננו משנים שום דבר בקיים והמועצה לא תצטרך להשקיע כלום. אודה לתשובתך
ככל ושולמו בעבר היטלים הרי שניתן יהיה לחייבכם אך ורק בגין תוספת השטחים מעבר לסך השטחים ששולם בגינם בעבר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי בעיקרון את צתודקת והיו אמורים לבדוק את הנושא לפי דוחות בטוח לאומי אבל השאלה היא לפי מה קיבל עד היום 80% בלבד? האם אוטומטית לפי דוחות בטוח לאומי או בעקבות בקשה שהגשתם. הם נתנו הנחה כתוצאה ממידע מ...
המשך תשובה